Kallt!!

Brrr!! Det är kallt i Munkfors nu!! Termometern visar på -5,8 grader, men det känns som om det skulle vara minst 10 grader kallt!! Kan kanske bero på att man inte har vett att klä sig ordentligt när man går utanför dörren...Vad vet jag?! :-)
Solen skiner i alla fall och står man inomhus o tittar ut, ser det riktigt mysigt ut, trots att snön lyser med sin frånvaro!!

Har precis ätit lufisk med min mamma!! Hon älskar det, men ingen annan i vår familj gillar det särskilt mycket, så jag offrade mig!! Tycker att det är ganska gott, bara man slipper äta det så ofta!!
I morron ska jag åka till Karlstad, bor på hotell en natt innan det bär vidare till Söderköping på måndagen. Jag ska passa på att träffa mina kära kompisar Helena o Paula innan det bär av mot nya platser´...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0